לוחות שאומרים הכל
מודעות הינן אמצעי תקשורת בין בני אדם, בעיקר בחללים גדולים, ציבוריים ובטחים פתוחים, המייתרות את הצורך לפנות באופן אישי לכל אחד ואחד, ולעדכן אותם בנושא כזה או אחר.
יתרה מזו, המודעות יכולות להוות אמצעי פרסום, תזכורת, שיווק ועוד, ולכן לוחות המודעות הוא כלי ייעודי, לנגישות למודעות שכאלה.
לא ניתן להתעלם
הדרך להעביר מסר, בעולם שבו המדיה שולטת, הופך להיות אתגר לא פשוט. הסמארטפונים, המיילים, האינטרנט ועוד, מפיצים מידע לכל עבר וללא שליטה, תוך שהם מטרידים באופן קיצוני, מגיעים לאנשים שלא מעוניינים במידע, צלצולים בלתי פוסקים וכדומה.
מאידך, קיימת אפשרות שהיא קצת אחרת. לוחות מודעות, יוצרים אפקט ומשמשים לאותן מטרות בדיוק, שלא בדרך החפירות, אלא, בשיטת "ידידותי למשתמש". מי שהמידע מעניין אותו, יעשה שימוש, מי שלא, יכול להתעלם. הרעיון הוא שהבחירה היא של קולט המידע ולא של המפיץ.
יחד עם זאת, המטרה היא בהחלט, למשוך תשומת לב ולגרום להתעניינות מרובה.
בדיוק במקום זה, קיימת חשיבות ללוחות אלומיניום מהודרים, מעוצבים, לפיתוח הוויזואלי, הדרוש בכדי למשוך תשומת לב.
קיימת חשיבות למיקום, לסוג, שכן לוחות שכאלה יכולים להיות צמודים לקיר, או עומדים. הם צריכים להיות נוחים לתנועה ולהחלפת תכנים, כדאי שיהיו צבעוניים ובקיצור, לוחות מודעות, צריכים להיות דינמיים ובעלי יכולת התאמה.
אם אתה לא שם, אתה לא קיים
כשהמיקום הוא חיצוני, יש לתת את הדעת לגבי השחתה וונדליזם. כדאי לעשות שימוש בלוחות נעולים. אופציית הנעילה, מונעת גם מגורמים שונים, "לרכב על הגל" ולהשתמש בלוח למטרותיהם:
- כשמדובר בעסק, כדאי להציב את הלוח מחוץ לבית העסק. הדבר יסב תשומת לב של עובר אורח.
- הצבת לוח מחוץ למסגרות חינוך, יסבו את תשומת לב ההורים למודעות שונות הקשורות לאירועי החינוך השונים.
- פארקים ושבילי הליכה, הם מיקום טוב למיקום לוח, שמטרתו העברת מידע לקהילה.
- מקומות עבודה, המעסיקים מאות עובדים ויותר, יעשו שימוש בלוח שכזה להעברת מסרים כמו בטיחות, מדיניות ועוד כמו גם אירועי חברה, הפסקות, ארוחות וכו'.
אלה הם מיקומים על קצה המזלג. קיימים עשרות מיקומים נוספים, למיקום חיצוני או פנימי, בכל צבע, נעול או פתוח, בכל גודל. טכנו אלום, עסק וותיק, מומחה בתחום, ייתן מענה במקצועיות.